Personalizacja DM
Najskuteczniejsza kampania digitalowego giganta Google była direct mailingiem i wygenerowała RR na poziomie 97%.
Kampania DM nowego modelu Mercedesa skutkowała wzrostem sprzedaży o 24% oraz ROI 215: Ikea wciąż drukuje i wysyła do klientów katalog, przeznaczając na niego ok. 70% swojego budżetu marketingowego.
70 % konsumentów preferuje tradycyjną pocztę, aby otrzymywać oferty od firm – personalizacja zwiększa odsetek odpowiedzi o 135%, a komunikacja one-to–one zwiększa odsetek odpowiedzi o co najmniej 50%
Dzięki zaawansowanym technologiom druku oraz rzetelnym zarządzaniu bazami danych codziennie masowo personalizujemy ponad ? 000 000 dokumentów. Od 30 lat realizujemy kampanie głęboko spersonalizowanej komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasi klienci budują więzi z konsumentami oraz przewagę konkurencyjną m.in. na rynkach Skandynawskich.
Oferujemy:
-druk danych zmiennych VDP ( Variable Data Printing), zarówno w tekście, jak i ilustracjach (kolorze)
-personalizację czarno-białą i pełnokolorową dokumentów jednostronnych (simplex) oraz dwustronnych (duplex)
-nieograniczone nakłady spersonalizowanych materiałów o różnych kształtach i formatach: mailingi, selfmailery, karty, kupony, etykiety, zdrapki, itd.. personalizacja etykiet, zdrapek, kuponów produktowych, kart lojalnościowych, sampling itp.
-Lettershop – miliony spersonalizowanej korespondencji seryjnej (kopertowanie, adresowanie i sortowanie).